e-Zamówienia - informacje

e-Zamówienia - informacje

Co to jest e-Zamówienie (e-Order)?

Jest to dedykowana usługa, za pośrednictwem której można zamawiać nasze produkty. Aplikacja e-Zamówienia (e-Order) jest dostępna na komputerze w postaci funkcjonalności dostęnej w Portalu Klienta lub w postaci bezpłatnej aplikacji mobilnej e-Order. 

e-Zamówienia - zalety

Usługa oferuje szereg korzyści i pozwala na bardziej efektywne zarządzanie zapasami:

  • uproszczenie procesu zamawiania

  • oszczędność czasu dzięki standardowemu koszykowi opartemu na poprzednich zamówieniach

  • potwierdzenie zamówienia przez e-mail

  • bezpośrednia integracja z naszymi systemami

  • wybór różnych adresów dostawy

  • 24-godzinne śledzenie zamówień

  • funkcja e-Reminder do ustawiania przypomnień

  • faktury elektroniczne: na życzenie mogą być wysyłane za pośrednictwem e-Faktury na podany adres e-mail

  • dostęp 24h na dobę z każdego miejsca, gdzie jest internet

e-Reminder

Ta opcja, którą można aktywować w strefie klienta MyMesser, w sekcji E-Order, umożliwia zaprogramowanie przypomnień o nadchodzących zamówieniach. Będą one wysyłane w formie automatycznych wiadomości e-mail i można je zintegrować z kalendarzem.

Zacznij korzystać z aplikacji e-Zamówienia

Czy jesteś klientem Messer zainteresowanym tą usługą? Jeśli tak, to skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym, aby uzyskać więcej informacji i otrzymać nasz przewodnik dla klientów.