revised: Customer process assembly of the superstructure in the Shipbuilding sector

Assembly of the superstructure

in Shipbuilding

PROCESS DESCRIPTION

In the case of cruise liners, aluminium superstructures are also installed. Sections made from this material have a weight advantage and enable higher superstructures than comparable ones made of steel. Thus, larger ships can be built, allowing larger numbers of passengers. The welding and cutting processes used to make the sections are similar for both aluminium and steel. However, the welding processes with aluminium require the use of inert gases. Thus, arc welding methods such as MSG welding (here, MIG welding) or laser beam welding are applicable, but not gas welding or flame cutting.

 

revised: Application technology assembly of the superstructure in the Shipbuilding sector

Assembly of the superstructure

Total gas supply concept

Wydawca treści

null Portal Klienta: e-usługi

Dlaczego Portal Klienta?

Portal Klienta to przestrzeń internetowa dla Klientów Messer Polska w postaci usług elektronicznych (e-serwis): aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji, które w znaczny sposób usprawniają codzienną pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży. 

Portal Klienta - proste i ekologiczne rozwiązanie

Usługi (aplikacje, funkcjonalności, narzędzia) dostępne w ramach Portalu Klienta znacznie ułatwiają pracę – poprzez portal online, jako mobilne/desktopowe aplikacje oraz serwis powiadomień e-mail. Usługi te skracają czas procesu składania zamówień, ułatwią zarządzanie zapasami gazu, jak również poszukiwania odpowiednich rozwiązań i zastosowań technicznych.

Portal Klienta to mniejsze koszty i ochrona środowiska, m.in. dzięki zmniejszeniu dokumentacji w wersji papierowej. Usługi udostępniamy w postaci aplikacji przez naszą stronę internetową bądź aplikacje mobilne.

Jakie usługi oferuje Portal Klienta?

3 główne funkcjonalności dostępne w ramach Portalu Klienta to: e-Faktury, e-Zamówienia i e-Magazyn. Informacje dotyczące tych funkcjonalności są dostępne poniżej – należy wybrać interesującą nas funkcjonalność i kliknąć Więcej informacji.

Pozostałe usługi

  • dostęp do materiałów z zakresu bezpieczeństwa

  • możliwośc składania reklamacji i kontaktu z odpowiednim działem zajmującym się Portalem Klienta

  • dostę do narzędzi i aplikacji Messer

  • dostę do Kart charakterystyk

Portal Klienta - zalety

  • informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie

  • zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych Klientów

  • intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością

  • aktualizacja narzędzi na podstawie opinii Klientów

  • sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych

Korzyści korzystania z Portalu Klienta

Podczas tworzenia platformy Portal Klienta wraz z usługami elektronicznymi (e-serwis), szczególną uwagę poświęcono funkcjonalności oraz intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu za pomocą Portalu Klienta można zarządzać wieloma procesami w łatwy i szybki sposób. Jednakże jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby  w dalszym ciągu udoskonalać nasz Portal Klienta. Jeśli jesteś zainteresowany korzystaniem z Portalu Klienta, wypełnij formularz rejestracyjny lub skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym.

Napisz do nas

Ikona kontaktu

Formularz

PL_Form_GralContactForm

shopregister.error

Zaznaczając potwierdzam, iż zapoznałam/łem się z Polityką prywatności oraz Informacją o polityce prywatności w kontaktach służbowych spółki Messer Polska. Zgoda może zostać cofnięta w każdym momencie.