Składanie reklamacji
Szanowny Kliencie,
Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom jakościowym. Jeśli jednak stwierdziłeś, że zakupiony w firmie MESSER produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (jest niezgodny z umową sprzedaży), możesz go zareklamować. W celu złożenia reklamacji prosimy wypełnić umieszczony poniżej formularz reklamacyjny i przesłać go do nas za pomocą przycisku "Wyślij".
Dalsze postępowanie
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego, prosimy czekać na wiadomość potwierdzającą wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości tej otrzymasz dalsze instrukcje postępowania oraz informacje, które przesłałeś w formularzu reklamacyjnym.
W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w ciągu kilku minut, prosimy sprawdzić folder SPAM i /lub skontaktować się z naszą infolinią działu obsługi klienta pod nr +48 801 033 000. Reklamacje naszych klientów rozpatrywane są zgodnie z zasadami opisanymi w załączonym dokumencie.