Proces reklamacyjny dla zarejestrowanych Użytkowników

Chcesz złożyć reklamację?

Wypełnij formularz reklamacyjny

Składanie reklamacji

Szanowny Kliencie,

Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom jakościowym. Jeśli jednak stwierdziłeś, że zakupiony w firmie MESSER produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (jest niezgodny z umową sprzedaży), możesz go zareklamować. W celu złożenia reklamacji prosimy wypełnić umieszczony poniżej formularz reklamacyjny i przesłać go do nas za pomocą przycisku "Wyślij".

Dalsze postępowanie

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego, prosimy czekać na wiadomość potwierdzającą wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości tej otrzymasz dalsze instrukcje postępowania oraz informacje, które przesłałeś w formularzu reklamacyjnym.

W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w ciągu kilku minut, prosimy sprawdzić folder SPAM i /lub skontaktować się z naszą infolinią działu obsługi klienta pod nr +48 801 033 000. Reklamacje naszych klientów rozpatrywane są zgodnie z zasadami opisanymi w załączonym dokumencie.

Formularz

PL_Form_ComplaintFormRegistered

Formularz reklamacyjny na stronę www - dla zarejestrowanych użytkowników
shopregister.error

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego: 
* Pola wymagane

DANE OSOBOWE ZGŁASZAJĄCEGO:

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

W przypadku braku nr partii należy wpisać BRAK
W przypadku braku wpisz NUMER FABRYCZNY OPAKOWANIA

Messer Polska zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, a Twoje dane osobowe będziemy wykorzystywać wyłącznie w celu administrowania Twoim kontem oraz dostarczania produktów i usług, o które prosiłeś. Aby dostarczyć Ci żądane treści, musimy przechowywać i przetwarzać Twoje dane osobowe. Jeśli wyrażasz zgodę na przechowywanie przez nas Twoich danych osobowych w tym celu, prosimy o zaznaczenie pola wyboru. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych w Polityce Prywatności.