Proces reklamacyjny

Chcesz złożyć reklamację?

Wypełnij formularz reklamacyjny

Szanowny Kliencie,

Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom jakościowym. Jeśli jednak stwierdziłeś, że zakupiony w firmie MESSER produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (jest niezgodny z umową sprzedaży), możesz go zareklamować.

Składanie reklamacji przez Portal Klienta

W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta i wypełnić umieszczony w tam formularz reklamacyjny. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Portalu Klienta, to gorąco zachęcamy Cię do rejestracji, gdyż dzięki temu uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności: e-faktury, e-Magazyn, e-Profil, możliwość zweryfikowania dzierżawionych opakowań i innych.

Składanie reklamacji bez rejestracji

Możesz także złożyć reklamację bez wcześniejszej rejestracji, korzystając z umieszczonego na tej stronie formularza kontaktowego. W tym przypadku konieczne będzie jednak zweryfikowanie Twojego adresu e-mail - otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail.

Dalsze postępowanie

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego, prosimy oczekiwać na wiadomość potwierdzającą wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości tej otrzymasz dalsze instrukcje postępowania oraz informacje, które przesłałeś w formularzu reklamacyjnym.

W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w ciągu kilku minut, prosimy sprawdzić folder SPAM i /lub skontaktować się z naszą infolinią działu obsługi klienta pod nr +48 801 033 000. Brak potwierdzenia może wskazywać na wprowadzenie błędnych danych adresowych do formularza reklamacyjnego i uniemożliwia dalsze postępowanie reklamacyjne (nie dotyczy zgłoszeń wprowadzonych przez Portal Klienta). Reklamacje naszych klientów rozpatrywane są zgodnie z zasadami opisanymi w załączonym dokumencie.

Formularz

PL_Form_ComplaintFormUnregistered_pl

Formularz reklamacyjny na stronę www
shopregister.error

Untitled Page (1 of 1)

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego:
* Pola wymagane

DANE OSOBOWE ZGŁASZAJĄCEGO:

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

W przypadku braku nr partii należy wpisać BRAK
W przypadku braku wpisz NUMER FABRYCZNY OPAKOWANIA

Messer Polska zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, a Twoje dane osobowe będziemy wykorzystywać wyłącznie w celu administrowania Twoim kontem oraz dostarczania produktów i usług, o które prosiłeś. Aby dostarczyć Ci żądane treści, musimy przechowywać i przetwarzać Twoje dane osobowe. Jeśli wyrażasz zgodę na przechowywanie przez nas Twoich danych osobowych w tym celu, prosimy o zaznaczenie pola wyboru. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych w Polityce Prywatności.

Tekst do identyfikacji Odśwież CAPTCHA