Breadcrumb

Strefa Klienta: e-usługi w Portalu Klienta

Strefa Klienta: e-usługi w Portalu Klienta

Dlaczego Portal Klienta?

 
Portal Klienta (e-serwis) w postaci aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji w znaczny sposób usprawniają nasza pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży. 

W skrócie e-Serwis to:

  • informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie
  • zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych klientów
  • intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością
  • aktualizacja narzędzi na podstawie opinii klientów
  • sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych

Korzyści korzystania z Portalu Klienta


Podczas tworzenia platformy e-Serwis szczególną uwagę, poświęcono jej funkcjonalności jak również intuicyjnej obsłudze. Ponadto, jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby  w dalszym ciągu udoskonalać naszą ofertę. 

Jeśli jeszcze nie jesteś klientem Messer, wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby zaprezentować zalety korzystania z produktów Messer.

Jeśli jesteś klientem Messer, ale jeszcze się nie zarejestrowałeś, przejdź do rejestracji i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Formularz

Messer customer registration

already SAP customer number
There has been an error processing your registration. Please double-check the information entered.
Pan