Dlaczego Portal Klienta?
Portal Klienta to przestrzeń internetowa dla Klientów Messer Polska w postaci usług elektronicznych (e-serwis): aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji, które w znaczny sposób usprawniają codzienną pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży.
Portal Klienta - zalety
- informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie
- zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych Klientów
- intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością
- aktualizacja narzędzi na podstawie opinii Klientów
- sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych
Korzyści korzystania z Portalu Klienta
Podczas tworzenia platformy Portal Klienta wraz z usługami elektronicznymi (e-serwis), szczególną uwagę poświęcono funkcjonalności oraz intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu za pomocą Portalu Klienta można zarządzać wieloma procesami w łatwy i szybki sposób. Jednakże jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby w dalszym ciągu udoskonalać nasz Portal Klienta.