Portal Klienta: logowanie i rejestracja

Portal Klienta

Dostępne 24/7 - zamówienia, zakupy, administracja, dostawy i stany magazynowe

Portal Klienta: e-usługi

Dlaczego Portal Klienta?

Portal Klienta to przestrzeń internetowa dla Klientów Messer Polska w postaci usług elektronicznych (e-serwis): aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji, które w znaczny sposób usprawniają codzienną pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży. 

Portal Klienta - proste i ekologiczne rozwiązanie

Usługi (aplikacje, funkcjonalności, narzędzia) dostępne w ramach Portalu Klienta znacznie ułatwiają pracę – poprzez portal online, jako mobilne/desktopowe aplikacje oraz serwis powiadomień e-mail. Usługi te skracają czas procesu składania zamówień, ułatwią zarządzanie zapasami gazu, jak również poszukiwania odpowiednich rozwiązań i zastosowań technicznych.

Portal Klienta to mniejsze koszty i ochrona środowiska, m.in. dzięki zmniejszeniu dokumentacji w wersji papierowej. Usługi udostępniamy w postaci aplikacji przez naszą stronę internetową bądź aplikacje mobilne.

Jakie usługi oferuje Portal Klienta?

3 główne funkcjonalności dostępne w ramach Portalu Klienta to: e-Faktury, e-Zamówienia i e-Magazyn. Informacje dotyczące tych funkcjonalności są dostępne poniżej – należy wybrać interesującą nas funkcjonalność i kliknąć Więcej informacji.

Pozostałe usługi

  • dostęp do materiałów z zakresu bezpieczeństwa

  • możliwośc składania reklamacji i kontaktu z odpowiednim działem zajmującym się Portalem Klienta

  • dostę do narzędzi i aplikacji Messer

  • dostę do Kart charakterystyk

Portal Klienta - zalety

  • informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie

  • zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych Klientów

  • intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością

  • aktualizacja narzędzi na podstawie opinii Klientów

  • sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych

Korzyści korzystania z Portalu Klienta

Podczas tworzenia platformy Portal Klienta wraz z usługami elektronicznymi (e-serwis), szczególną uwagę poświęcono funkcjonalności oraz intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu za pomocą Portalu Klienta można zarządzać wieloma procesami w łatwy i szybki sposób. Jednakże jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby  w dalszym ciągu udoskonalać nasz Portal Klienta. Jeśli jesteś zainteresowany korzystaniem z Portalu Klienta, wypełnij formularz rejestracyjny lub skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym.

Funkcjonalności

Portal Klienta - dostęp do strony Kontakt