revised: Customer process cladding in the Welding & Cutting sector

Cladding

Change of surface properties

PROCESS DESCRIPTION

The aim of coating construction components is to create surface properties that the base material does not have. Important characteristics include:

  • Corrosion resistance
  • Wear resistance
  • Thermal or electrical resistance or conductivity
  • Optical properties

Often it is metals that are coated. Here methods are used whose principles of operation are known from joining technology, such as:

  • Soldering
  • Electric arc welding
  • Shield gas welding,
  • Plasma-powder welding

For heat sensitive or non-metallic components special processes have been developed, such as:

  • Thermal spraying
  • Vacuum-coating
  • Electro- or immersion bath-galvanisation
  • Chrome plating

revised: Application technology cladding in the Welding & Cutting sector

Cladding

Change of surface properties

Overview of the gases for welding

WELDING GASES

MAG, MIG, TIG and forming gases

Napisz do nas

Ikona kontaktu

Formularz

PL_Form_GralContactForm

There has been an error processing your registration. Please double-check the information entered.

Zaznaczając potwierdzam, iż zapoznałam/łem się z Polityką prywatności oraz Informacją o polityce prywatności w kontaktach służbowych spółki Messer Polska. Zgoda może zostać cofnięta w każdym momencie.

Wydawca treści

null Portal Klienta: e-usługi

Dlaczego Portal Klienta?

Portal Klienta to przestrzeń internetowa dla Klientów Messer Polska w postaci usług elektronicznych (e-serwis): aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji, które w znaczny sposób usprawniają codzienną pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży. 

Portal Klienta - proste i ekologiczne rozwiązanie

Usługi (aplikacje, funkcjonalności, narzędzia) dostępne w ramach Portalu Klienta znacznie ułatwiają pracę – poprzez portal online, jako mobilne/desktopowe aplikacje oraz serwis powiadomień e-mail. Usługi te skracają czas procesu składania zamówień, ułatwią zarządzanie zapasami gazu, jak również poszukiwania odpowiednich rozwiązań i zastosowań technicznych.

Portal Klienta to mniejsze koszty i ochrona środowiska, m.in. dzięki zmniejszeniu dokumentacji w wersji papierowej. Usługi udostępniamy w postaci aplikacji przez naszą stronę internetową bądź aplikacje mobilne.

Jakie usługi oferuje Portal Klienta?

3 główne funkcjonalności dostępne w ramach Portalu Klienta to: e-Faktury, e-Zamówienia i e-Magazyn. Informacje dotyczące tych funkcjonalności są dostępne poniżej – należy wybrać interesującą nas funkcjonalność i kliknąć Więcej informacji.

Pozostałe usługi

  • dostęp do materiałów z zakresu bezpieczeństwa

  • możliwośc składania reklamacji i kontaktu z odpowiednim działem zajmującym się Portalem Klienta

  • dostę do narzędzi i aplikacji Messer

  • dostę do Kart charakterystyk

Portal Klienta - zalety

  • informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie

  • zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych Klientów

  • intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością

  • aktualizacja narzędzi na podstawie opinii Klientów

  • sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych

Korzyści korzystania z Portalu Klienta

Podczas tworzenia platformy Portal Klienta wraz z usługami elektronicznymi (e-serwis), szczególną uwagę poświęcono funkcjonalności oraz intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu za pomocą Portalu Klienta można zarządzać wieloma procesami w łatwy i szybki sposób. Jednakże jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby  w dalszym ciągu udoskonalać nasz Portal Klienta. Jeśli jesteś zainteresowany korzystaniem z Portalu Klienta, wypełnij formularz rejestracyjny lub skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym.