Portal Klienta: e-usługi

Dlaczego Portal Klienta?

Portal Klienta to przestrzeń internetowa dla Klientów Messer Polska w postaci usług elektronicznych (e-serwis): aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji, które w znaczny sposób usprawniają codzienną pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży. 

Portal Klienta - zalety

  • informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie
  • zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych Klientów
  • intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością
  • aktualizacja narzędzi na podstawie opinii Klientów
  • sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych

Korzyści korzystania z Portalu Klienta

Podczas tworzenia platformy Portal Klienta wraz z usługami elektronicznymi (e-serwis), szczególną uwagę poświęcono funkcjonalności oraz intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu za pomocą Portalu Klienta można zarządzać wieloma procesami w łatwy i szybki sposób. Jednakże jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby  w dalszym ciągu udoskonalać nasz Portal Klienta.

Portal Klienta: logowanie i rejestracja

Portal Klienta

Dostępne 24/7 - zamówienia, zakupy, administracja, dostawy i stany magazynowe

Funkcjonalności

Chcesz się z nami skontaktować? Wypełnij i wyślij formularz.

Formularz kontaktowy

Masz pytanie? Wypełnij formularz!

Jeśli chcesz z nami nawiązać współpracę, chcesz o coś zapytać lub czegoś się dowiedzieć, to wystarczy wypełnić formularz kontaktowy i wysłać go do nas. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Napisz do nas

Ikona kontaktu

Formularz

PL_Form_GralContactForm

shopregister.error

Zaznaczając potwierdzam, iż zapoznałam/łem się z Polityką prywatności oraz Informacją o polityce prywatności w kontaktach służbowych spółki Messer Polska. Zgoda może zostać cofnięta w każdym momencie.