Dlaczego Portal Klienta?
Portal Klienta (e-serwis) w postaci aplikacji lub spersonalizowanej korespondencji w znaczny sposób usprawniają nasza pracę. Skracają czas potrzebny na realizacje procesów zakupowych, ułatwiają zarządzanie zapasami gazów oraz pomagają w wyborze odpowiednich produktów i technologii. Wszystko niezależnie od tego, czy jesteśmy w biurze, czy w podróży.
W skrócie e-Serwis to:
- informacje i usługi dostępne zawsze i wszędzie
- zaprojektowany jako opcja "samoobsługi”, dostosowywany do potrzeb naszych klientów
- intuicyjne, nieskomplikowane aplikacje z ukierunkowaną funkcjonalnością
- aktualizacja narzędzi na podstawie opinii klientów
- sprawna komunikacja i oszczędności dzięki elektronicznej wymianie danych
Korzyści korzystania z Portalu Klienta
Podczas tworzenia platformy e-Serwis szczególną uwagę, poświęcono jej funkcjonalności jak również intuicyjnej obsłudze. Ponadto, jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie, aby w dalszym ciągu udoskonalać naszą ofertę.
Jeśli jeszcze nie jesteś klientem Messer, wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby zaprezentować zalety korzystania z produktów Messer.
Jeśli jesteś klientem Messer, ale jeszcze się nie zarejestrowałeś, przejdź do rejestracji i postępuj zgodnie z instrukcjami.