revised: Customer process cladding in the Welding & Cutting sector

Cladding

Change of surface properties

PROCESS DESCRIPTION

The aim of coating construction components is to create surface properties that the base material does not have. Important characteristics include:

  • Corrosion resistance
  • Wear resistance
  • Thermal or electrical resistance or conductivity
  • Optical properties

Often it is metals that are coated. Here methods are used whose principles of operation are known from joining technology, such as:

  • Soldering
  • Electric arc welding
  • Shield gas welding,
  • Plasma-powder welding

For heat sensitive or non-metallic components special processes have been developed, such as:

  • Thermal spraying
  • Vacuum-coating
  • Electro- or immersion bath-galvanisation
  • Chrome plating

revised: Application technology cladding in the Welding & Cutting sector

Cladding

Change of surface properties

Overview of the gases for welding

WELDING GASES

MAG, MIG, TIG and forming gases

Napisz do nas

Ikona kontaktu

Formularz

PL_Form_GralContactForm

shopregister.error

Zaznaczając potwierdzam, iż zapoznałam/łem się z Polityką prywatności oraz Informacją o polityce prywatności w kontaktach służbowych spółki Messer Polska. Zgoda może zostać cofnięta w każdym momencie.

Tekst do identyfikacji Odśwież CAPTCHA

Wydawca treści

null Proces reklamacyjny

Chcesz złożyć reklamację?

Wypełnij formularz reklamacyjny

Szanowny Kliencie,

Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom jakościowym. Jeśli jednak stwierdziłeś, że zakupiony w firmie MESSER produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (jest niezgodny z umową sprzedaży), możesz go zareklamować.

Składanie reklamacji przez Portal Klienta

W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta i wypełnić umieszczony w tam formularz reklamacyjny. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Portalu Klienta, to gorąco zachęcamy Cię do rejestracji, gdyż dzięki temu uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności: e-faktury, e-Magazyn, e-Profil, możliwość zweryfikowania dzierżawionych opakowań i innych.

Składanie reklamacji bez rejestracji

Możesz także złożyć reklamację bez wcześniejszej rejestracji, korzystając z umieszczonego na tej stronie formularza kontaktowego. W tym przypadku konieczne będzie jednak zweryfikowanie Twojego adresu e-mail - otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail.

Dalsze postępowanie

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego, prosimy oczekiwać na wiadomość potwierdzającą wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości tej otrzymasz dalsze instrukcje postępowania oraz informacje, które przesłałeś w formularzu reklamacyjnym.

W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w ciągu kilku minut, prosimy sprawdzić folder SPAM i /lub skontaktować się z naszą infolinią działu obsługi klienta pod nr +48 801 033 000. Brak potwierdzenia może wskazywać na wprowadzenie błędnych danych adresowych do formularza reklamacyjnego i uniemożliwia dalsze postępowanie reklamacyjne (nie dotyczy zgłoszeń wprowadzonych przez Portal Klienta). Reklamacje naszych klientów rozpatrywane są zgodnie z zasadami opisanymi w załączonym dokumencie.